Beantwoord svp voor uzelf nevenstaande vragen en zeg de

   afspraak af als u één van de vragen met "ja" kunt

   beantwoorden.

 

 

   Tijdens het spreekgedeelte van de sessie zullen we 1,5

   meter afstand houden. Tijdens de behandeling zal ik een

   mondkapje dragen. De cliënt kan ook een mondkapje

   dragen. Deze kunnen zelf meegenomen worden en zijn

   ook in de praktijk aanwezig.


Bij het werken in de praktijk zal ik me zo veel mogelijk aan onderstaande regels houden:

  • Richtlijnen Corona complementaire zorg
  • De cliënt komt zoveel mogelijk alleen, er blijft bij voorkeur niemand in de wachtruimte
  • De cliënt komt vlak voor de afspraak binnen en hoeft niet te wachten
  • Het toilet wordt bij voorkeur niet gebruikt. Zorg dat de cliënt hiervan op de hoogte is.
  • Indien noodzakelijk voor therapie of cliënt kan het toilet open blijven. 

  • Maak het toilet in dit geval na elke afspraak goed schoon volgens de RIVM richtlijnen
  • Verwijder alles wat niet nodig is voor de behandeling uit de praktijkruimte
  • Plaats een met de voet te bedienen, afvalbak met zak in de praktijkruimte
  • Pas je inrichting aan zodat de 1,5 m gewaarborgd blijft, ook in de wachtruimte
  • Massagebank/behandelstoel zijn voorzien van: Hoes (al dan niet van papier);
Face-cover (wegwerp);
Handdoek(en)
  • Tijdens het maken van de afspraak met de cliënt, vindt een telefonische of schriftelijke gezondheid check plaats
  • Cliënten blijven alsnog thuis indien zijzelf of een van hun huisgenoten symptomen hebben die kunnen wijzen op Corona
  • Er worden geen kosten in rekening gebracht als een cliënt last-minute afzegt
  • Behandelaar ontvangt geen cliënten als hij/zij of een van zijn/haar huisgenoten symptomen heeft van Corona
  • Bij behandeling in de thuissituatie is er in beginsel, naast de patiënt, niemand in de ruimte
  • Er komt slechts een ouder/verzorger met het kind mee
  • Tussen de behandelingen door worden de contactpunten gereinigd. Denk aan deurknoppen, armleuningen en tafeloppervlakte, maar ook je pinautomaat, deurbel of telefoon
  • Er wordt zoveel mogelijk gewerkt met wegwerp schoonmaakmaterialen
  • Einde van de dag alles grondig schoonmaken, met extra aandacht voor contactpunten. Denk aan deurknoppen, armleuningen en tafeloppervlakte, maar ook je pinautomaat, deurbel of telefoon